Anitta oli laittanut minulle kommentin.Kiitoksia vaan.Hänellä on kuulema lemmikkinä siili.Olen jostain lehdestä lukenut artikkelin,jossa kirjoittaja kertoi kellertävästä lemmikkinä pidettävästä siilistä.Siilit ovat suloisia.Harmi vaan,että tämä kaupunkilaiselämä verottaa noita vapaana olevia luonnon siilejä.Ne jäävät marjapensaiden verkkoihin ja autojen alle.Mietin vain,että siilejä saisi olla enemmänkin.
  Kaupungin omakotialueilla elää fasaaneja.Nekin ovat komeita lintuja.Ja sitten ovat oravat.Tuttavallani on omakotitalo,jonka pihassa on iso polttopuukasa.Kasan päällä on puinen lintulauta,johon hän vie oraville pähkinöitä.Oravat ovat jo niin kesyjä etteivät pelkää ihmistä.Ne istuvat lintulaudan vieressä katsomassa kun niille laitetaan ruokaa.Tuttavani ei ole yrittänyt koskea oraviin.Hän vain tuumailee niille jonkun sanan.
  Kerron vielä kanistani.Olen nyt keväällä ostanut kanille pellavansiemeniä kauppahallista.Lisäksi olen antanut auringonkukkaa ja sen omaa siemensekoitusta.Ajattelin,että pellavan ja auringonkukan öljy auttaa karvan vaihtumiseen.Kanin mukana tuli myös pieni harja,jolla olen sitä harjannut.Mokoma tykkää hoitamisesta.
  Katsoin televisiosta tähtitansseja.Mariko ja Aleksi voittivat.Keitin pullakahvit juhlan kunniaksi.Käyn nyt katsomassa onko Anitta kirjoittanut uutta.